ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ

| Νέα του Δήμου

logo-agiaΜε βάση την υπ. Αριθμ. 153/2013 απόφαση του Δημάρχου  Αγίας Παρασκευής κ. Βασίλη Ζορμπά, τροποποιείται η υπ΄αριθμ. 15/2013 απόφαση  που αφορά στον ορισμό Αντιδημάρχων και στον καθορισμό των αρμοδιοτήτων τους.
Παρατίθεται ακολούθως το κείμενο της απόφασης υπ. Αριθμ. 153/2013:

ΘΕΜΑ: « Τροποποίηση της υπ΄αριθμ. 15/2013 απόφασης Δημάρχου που αφορά ορισμό Αντιδημάρχων και καθορισμό αρμοδιοτήτων αυτών»


ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ αρ.  153 /2013

Ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Αττικής

Έχοντας υπόψη:
 1.    Τις διατάξεις των άρθρων 58 , 59 και 282 παρ.16 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης (Α’87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
 2.    Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής  έτους 2011 της ΕΣΥΕ (απόφαση 11247-ΦΕΚ 3465/τ.Β΄/28-12-2012)
 3.    Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2007
4.    Τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν.4071/2012
5.    Τις διατάξεις της παραγράφου ΣΤ υποπαράγραφος ΣΤ1 του Ν.4093/2012.
6.    Τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν.4071/2012
7.    Τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 44 του Ν.3979/2011
8.    Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
9.    Την υπ΄ αριθμ. 15/2013 απόφαση Δημάρχου

                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τροποποιούμε τη υπ΄αριθμ. 15/2013 απόφαση Δημάρχου που αφορά ορισμό Αντιδημάρχων και καθορισμό των αρμοδιοτήτων τους, ως εξής:

Α. Ορίζουμε τους  κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αγίας Παρασκευής με θητεία έως 31/8/2014  και μεταβιβάζει σε αυτούς αρμοδιότητες ως εξής:

1.    κ. Παπαδόπουλου Ελευθερία καθ΄υλην  Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης Πολίτη  & Διοικητικών Υπηρεσιών (με αντιμισθία) και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 •    Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Διοικητικών Υπηρεσιών,οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
•    όλων των θεμάτων που αφορούν την Υγιεινή και Ασφάλεια των εργαζομένων.
•    την τέλεση πολιτικών γάμων
•    εποπτείας και ελέγχου του  προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων.

2.    κ. Κωστόπουλο Τιμολέοντα του Αλεξάνδρου,  καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών (με αντιμισθία) και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 •    Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
•    Συνυπογραφής μετά των προϊσταμένων της διεύθυνσης όλων των εγγράφων, αποφάσεων και ενταλμάτων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων

3.    κ. Τσιαμπά Κωνσταντίνο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσία Δόμησης (με αντιμισθία) και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, καθώς και των τμημάτων της Υπηρεσίας Δόμησης    
•    Τέλεσης πολιτικών γάμων

4.    κ. Παναγόπουλο Γεώργιο,  καθ’ύλην Αντιδήμαρχο  Περιβάλλοντος – Πολιτικής Προστασίας (χωρίς αντιμισθία) και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

•    Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, οι αρμοδιότητες των οποίων προδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
   τμήματος Πρασίνου και την φροντίδα του περιαστικού πρασίνου
•    Πολιτική Προστασία και Διαχείριση Περιβαλλοντικών κρίσεων.

5.    κ. Μουχτούρη Γερασιμία, καθ ’ύλην  Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας & Παιδείας (χωρίς αντιμισθία), και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

•     Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτική, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου καθώς και του Τμήματος Κοινωνικών Υπηρεσιών & Αρωγής   
•    Εποπτείας – συντονισμού των εθελοντών – εθελοντισμού στο Δήμο μας
•      του μουσικοκινητικού εργαστηρίου ΑμεΑ στο Δήμο μας
•    την εποπτεία και τον συντονισμό της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών επιτροπών
•    το  συντονισμό όλων των θεμάτων που αφορούν θέματα μεταξύ Δήμου και Ο.Σ.Κ.
•    Ευθύνης λειτουργίας του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών (άρθρο 78 Ν3582/10)

 Β) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Τσιαμπάς Κωνσταντίνος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο

Γ)   Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος ή ο νόμιμος αναπληρωτής τους.

Δ) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται κατά την άσκηση  καθηκόντων ληξιάρχου, αναπληρώνεται νομίμως κατά σειρά από το νόμιμο αναπληρωτή του Αντιδήμαρχο κ.Τσιαμπά  Κωνσταντίνο, τον Αντιδήμαρχο κ.Παναγόπουλο Γεώργιο και την Αντιδήμαρχο κ.Μουχτούρη Γερασιμία.

Ε) Οι Αντιδήμαρχοι  υπογράφουν  εισηγήσεις, βεβαιώσεις,  πιστοποιητικά   και λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις υπηρεσίες αρμοδιότητας τους.  Τα έγγραφα που αφορούν θέματα υψηλής σπουδαιότητας και  τα οποία απευθύνονται σε δημόσιες αρχές υπογράφονται από το Δήμαρχο.

Δήμος Αγίας Παρασκευής - Γραφείο Τύπου

Ημ/νία Δημ/σης:  22/04/2013

Γραφτείτε στο newsletter

Επιλέξτε παρακάτω σε ποια λίστα ανήκετε.


Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας»,στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, κατά 80% από την Ε.Ε. (ΕΤΠΑ) και 20% από εθνικούς πόρους.


e-genius.gr ...intelligent web software