Βελτίωση Σήμανσης, Ορισμός Ορίων Ταχύτητας και Πεζοδιαβάσεων στις οδούς Γραβιάς, Αγίου Ιωάννου, Τασσοπούλου, Ελβετίας, Ειρήνης, Πελοποννήσου και Νεαπόλεως του Δήμου Αγίας Παρασκευής.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 183/2015 ΑΠΟΦΑΣΗΣ Δ.Σ. (άρθρο 79 Ν.3463/2006)

Με την υπ. αριθμ. 183/2015 Απόφασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη την ομόφωνη 43/2015 Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, εγκρίνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις βάσει της μελέτης “Βελτίωση Σήμανσης, Ορισμός Ορίων Ταχύτητας και Πεζοδιαβάσεων στις οδούς Γραβιάς, Αγίου Ιωάννου, Τασσοπούλου, Ελβετίας, Ειρήνης, Πελοποννήσου και Νεαπόλεως του Δήμου Αγίας Παρασκευής”.

Ακολουθεί η αναλυτική περιγραφή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που εγκρίθηκαν.

1. Σήμανση Κινδύνου:

Επί της οδού Γραβιάς, από τον κόμβο Γραβιάς (Τρικάλων) προς την οδό Αγίου Ιωάννου:
α) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά τον κόμβο Γραβιάς (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
β) Κ-16 - «Kίνδυνoς λόγω συχνής κίνησης παιδιών (σχολεία, γήπεδα κ.λπ.)», 80 μ. πριν την είσοδο του «Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου - Σταύρος Κώτσης» (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
γ) Κ-2α - «Επικίνδυνες δύo αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές, η πρώτη αριστερά», 50 μ. πριν τις διαδοχικές αντίρροπες στροφές της οδού Γραβιάς (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
δ) Κ-16 - «Kίνδυνoς λόγω συχνής κίνησης παιδιών (σχολεία, γήπεδα κ.λπ.)», πριν την διασταύρωση Γραβιάς και Ανατολικής Μεσογείου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Γραβιάς, από την οδό Αγίου Ιωάννου προς τον κόμβο Γραβιάς (Τρικάλων):
ε) Κ-16 - «Kίνδυνoς λόγω συχνής κίνησης παιδιών (σχολεία, γήπεδα κ.λπ.)», μετά την διασταύρωση Γραβιάς και Αγίου Ιωάννου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
στ) Κ-2α - «Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές, η πρώτη αριστερά», 50 μ. πριν τις διαδοχικές αντίρροπες στροφές της οδού Γραβιάς (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
ζ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», 50μ. μετά την διασταύρωση Γραβιάς και Σπάρτης (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Αγίου Ιωάννου, από την οδό Γραβιάς προς την οδό Ελβετίας:
η) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Γραβιάς (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
θ) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Σπετσών (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
ι) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Δ. Ράλλη (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Αγίου Ιωάννου, από την οδό Ελβετίας προς την οδό Γραβιάς:
ια) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Τασσοπούλου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
ιβ) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Ζεφύρων (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
ιγ) Κ-24 - «Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας», μετά την διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Δ. Νότου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Τασσοπούλου, από την οδό Αγίου Ιωάννου προς την οδό Ειρήνης:
ιδ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Τασσοπούλου και Αγίου Ιωάννου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Ελβετίας, από την οδό Ειρήνης προς την οδό Αγίου Ιωάννου:
ιε) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Τασσοπούλου και Αγίου Ιωάννου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Ειρήνης, από την οδό Τασσοπούλου προς την οδό Πελοποννήσου:
ιστ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Ειρήνης και Τασσοπούλου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Ειρήνης, από την οδό Πελοποννήσου προς την οδό Τασσοπούλου:
ιζ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Ειρήνης και Πελοποννήσου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Πελοποννήσου, από την οδό Ειρήνης προς την οδό Πατρ. Γρηγορίου:
ιη) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Πελοποννήσου και Ειρήνης (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
ιθ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Πελοποννήσου και Ναυπακτίας (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Πελοποννήσου, από την οδό Πατρ. Γρηγορίου προς την οδό Ειρήνης:
κ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Πελοποννήσου και Πατρ. Γρηγορίου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
κα) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Πελοποννήσου και Ναυπακτίας (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Νεαπόλεως, από την οδό Αμαρυλλίδος προς την οδό Σύμης:
κβ) Κ-27 - «Διασταύρωση, με oδό, oι επί της oπoίας κινoύμενoι oφείλoυν να παραχωρήσουν προτεραιότητα», 50μ. πριν την διασταύρωση Νεαπόλεως και Πατρ. Γρηγορίου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
κγ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», 100 μ. μετά την διασταύρωση Νεαπόλεως και Πατρ. Γρηγορίου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
κδ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», πριν την διασταύρωση Νεαπόλεως και Επτανήσου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

Επί της οδού Νεαπόλεως, από την οδό Σύμης προς την οδό Αμαρυλλίδος:
κε) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Νεαπόλεως και Ελ. Βενιζέλου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
κστ) Κ-15 - «Kίνδυνoς λόγω διάβασης πεζών», μετά την διασταύρωση Νεαπόλεως και Επτανήσου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).
κζ) Κ-27 - «Διασταύρωση, με oδό, oι επί της oπoίας κινoύμενoι oφείλoυν να παραχωρήσουν προτεραιότητα», 50μ. πριν την διασταύρωση Νεαπόλεως και Πατρ. Γρηγορίου (μαζί με την Ρ-32 «Μέγιστο όριο ταχύτητας»).

2. Όρια Ταχύτητας:

α) Επί της οδού Γραβιάς, από τον κόμβο Γραβιάς (Τρικάλων) μέχρι 80 μ. πριν την είσοδο του «Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου - Σταύρος Κώτσης»: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 40 χλμ./ώρα, από 80μ. μέχρι 30μ. πριν την είσοδο του «Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου - Σταύρος Κώτσης»: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα, μπροστά από την είσοδο του «Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου - Σταύρος Κώτσης» και εντός των διαδοχικών αντίρροπων στροφών της οδού Γραβιάς: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 20 χλμ./ώρα και τέλος, από το τέλος των διαδοχικών αντίρροπων στροφών μέχρι την οδό Αγίου Ιωάννου: Ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.

β) Επί της οδού Αγίου Ιωάννου, από την οδό Γραβιάς μέχρι την οδό Ελβετίας: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.

γ) Επί της οδού Τασσοπούλου, από την οδό Αγίου Ιωάννου μέχρι την οδό Ειρήνης: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.

δ) Επί της οδού Ελβετίας, από την οδό Ειρήνης μέχρι την οδό Αγίου Ιωάννου: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.
ε) Επί της οδού Ειρήνης, από την οδό Τασσοπούλου μέχρι την οδό Πελοποννήσου: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα.

στ) Επί της οδού Πελοποννήσου, από την οδό Ειρήνης μέχρι την οδό Πατρ. Γρηγορίου: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 40 χλμ./ώρα.

ζ) Επί της οδού Νεαπόλεως, 50 μ. πριν και μετά τον κόμβο Νεαπόλεως και Πατρ. Γρηγορίου: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 30 χλμ./ώρα και από 50μ. μετά τον κόμβο Νεαπόλεως και Πατρ. Γρηγορίου μέχρι την οδό Σύμης: Ανώτατο όριο Ταχύτητας 40 χλμ./ώρα.

3. Ορισμός Πεζοδιαβάσεων:

Επί της οδού Γραβιάς, από τον κόμβο Γραβιάς (Τρικάλων) προς την οδό Αγίου Ιωάννου:
α) Στην διασταύρωση Γραβιάς και Δροσίνη,
β) Στην διασταύρωση Γραβιάς και Παπαδιαμάντη,
γ) Στην είσοδο του «Αθλητικού και Πολιτιστικού Κέντρου - Σταύρος Κώτσης»,
δ) Στην διασταύρωση Γραβιάς και Νίκης,
ε) Αμέσως μετά την διασταύρωση Γραβιάς και Πευκακίων (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης),
στ) Στην διασταύρωση Γραβιάς και Αλαμάνας,
ζ) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Γραβιάς,
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Αγίου Ιωάννου, από την οδό Γραβιάς προς την οδό Ελβετίας:
η) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Γραβιάς,
θ) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Σπετσών – Νότου,
ι) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Ζεφύρων,
ια) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Δ. Ράλλη,
ιβ) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και ΑΘ. Διάκου,
ιγ) Στο μέσο της πλατείας Αγίου Ιωάννου (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης),
ιδ) Στην διασταύρωση Αγίου Ιωάννου και Ελβετίας (Υφιστάμενη που ρυθμίζεται από τον φωτεινό σηματοδότη),
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Τασσοπούλου, από την οδό Αγίου Ιωάννου προς την οδό Τασσοπούλου:
ιε) Στην διασταύρωση Τασσοπούλου και Βορρά,
ιστ) Στην διασταύρωση Τασσοπούλου και Ανατολής,
ιζ) Στην διασταύρωση Τασσοπούλου και Ειρήνης (Υφιστάμενη που ρυθμίζεται από τον φωτεινό σηματοδότη),
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Ελβετίας, από την οδό Ειρήνης προς την οδό Τασσοπούλου:
ιη) Στην διασταύρωση Ελβετίας και Ειρήνης (Υφιστάμενη που ρυθμίζεται από τον φωτεινό σηματοδότη),
ιθ) Στην διασταύρωση Ελβετίας και Κολοκοτρώνη,
κ) Στην διασταύρωση Ελβετίας και Αγίου Ιωάννου (Υφιστάμενη που ρυθμίζεται από τον φωτεινό σηματοδότη),
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Ειρήνης, από την οδό Τασσοπούλου προς την οδό Πελοποννήσου:
κα) Στην διασταύρωση Ειρήνης και Τασσοπούλου (Υφιστάμενη που ρυθμίζεται από τον φωτεινό σηματοδότη),
κβ) Στην διασταύρωση Ειρήνης και Αμαρυλλίδος,
κγ) Στην διασταύρωση Ειρήνης και Πελοποννήσου,
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Πελοποννήσου, από την οδό Ειρήνης προς την οδό Πατρ. Γρηγορίου:
κδ) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Αγίας Λαύρας,
κε) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Κουμουνδούρου,
κστ) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Ναυπακτίας,
κζ) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Καλαβρύτων,
κη) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Προφ. Ηλία,
κθ) Στην διασταύρωση Πελοποννήσου και Πατρ. Γρηγορίου (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης),
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

Επί της οδού Νεαπόλεως, από την οδό Αμαρυλλίδος προς την οδό Σύμης:
λ) Στον κόμβο Νεαπόλεως (Είσοδος Αττικής Οδού), (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης),
λα) Αμέσως μετά την είσοδο του Δημοτικού Κοιμητηρίου,
λβ) Στην διασταύρωση Νεαπόλεως και Επτανήσου,
λγ) Στην διασταύρωση Νεαπόλεως και Ηφαίστου,
λδ) Στην διασταύρωση Νεαπόλεως και Ελ. Βενιζέλου,
καθώς και σε όλες τις κάθετες οδούς του τμήματος.

4. Απαγόρευση Στάθμευσης:

α) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Γραβιάς από τον κόμβο Γραβιάς μέχρι την οδό Σπάρτης και στις δύο πλευρές. Εξαιρείται το τμήμα της αριστερής πλευράς (με κατεύθυνση από κόμβο Γραβιάς προς την οδό Σπάρτης) που βρίσκεται εντός εσοχής, από την οδό Δροσίνη μέχρι το τέλος της εσοχής.

β) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Γραβιάς από την οδό Σπάρτης μέχρι την οδό Αγίου Ιωάννου, στην αριστερή πλευρά με κατεύθυνση κυκλοφορίας από Σπάρτης προς Αγίου Ιωάννου (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης).

γ) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Τασσοπούλου από την οδό Αγίου Ιωάννου μέχρι την οδό Ανατολής, στην αριστερή πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης).

δ) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Τασσοπούλου από την οδό Ανατολής μέχρι την οδό Ειρήνης (φωτεινός σηματοδότης), και στις δύο πλευρές (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης).

ε) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στην οδό Ελβετίας, στην δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης).

στ) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Ειρήνης από την οδό Τασσοπούλου μέχρι την οδό Πελοποννήσου και στις δύο πλευρές.

ζ) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στην οδό Πελοποννήσου, στην δεξιά πλευρά με κατεύθυνση κυκλοφορίας από Δροσίνη προς Σπάρτης. (Υφιστάμενη – Βελτίωση Σήμανσης).

η) Απαγόρευση Στάσης και Στάθμευσης στο τμήμα της οδού Νεαπόλεως από τον κόμβο Νεαπόλεως (Είσοδος Αττικής Οδού) μέχρι την οδό Πατρ. Γρηγορίου, στην αριστερή πλευρά με κατεύθυνση κυκλοφορίας από κόμβο Νεαπόλεως (Είσοδος Αττικής Οδού) προς Σπάρτης.

5. Βελτίωση Οριζόντιας Σήμανσης:

α) Επί της οδού Γραβιάς:
• Οριοθέτηση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης.
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διπλής διαχωριστικής γραμμής (άξονα) στο μέσον της επιφάνειας κυκλοφορίας (λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις στάθμευσης).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων.

β) Επί της οδού Αγίου Ιωάννου (από Γραβιάς έως Ελβετίας):
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων και αναγραφών “STOP” σε επιλεγμένες διασταυρώσεις.

γ) Επί της οδού Τασσοπούλου:
• Οριοθέτηση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης.
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διακεκομμένης γραμμής μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας (από Ανατολής μέχρι τον φωτεινό Σηματοδότη).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων (σύμφωνα και με την μελέτη φωτεινής σηματοδότησης).

δ) Επί της οδού Ελβετίας:
• Οριοθέτηση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης.
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων (σύμφωνα και με την μελέτη φωτεινής σηματοδότησης).

ε) Επί της οδού Ειρήνης (από Τασσοπούλου έως Πελοποννήσου):
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διπλής διαχωριστικής γραμμής (άξονα) στο μέσον της επιφάνειας κυκλοφορίας.
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων και αναγραφών “STOP” σε επιλεγμένες διασταυρώσεις

στ) Επί της οδού Πελοποννήσου:
• Οριοθέτηση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης.
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διπλής διαχωριστικής γραμμής (άξονα) στο μέσον της επιφάνειας κυκλοφορίας (λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις στάθμευσης).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων και αναγραφών “STOP” σε επιλεγμένες διασταυρώσεις

ζ) Επί της οδού Νεαπόλεως (από Αμαρυλλίδος μέχρι Πατρ. Γρηγορίου):
• Οριοθέτηση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης.
• Κατασκευή κίτρινων οριογραμμών απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης (στις θέσεις όπου ισχύουν απαγορεύσεις).
• Κατασκευή διπλής διαχωριστικής γραμμής (άξονα) στο μέσον της επιφάνειας κυκλοφορίας (λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις στάθμευσης).
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων και αναγραφών “STOP” σε επιλεγμένες διασταυρώσεις

η) Επί της οδού Νεαπόλεως (από Πατρ. Γρηγορίου μέχρι Σύμης):
• Κατασκευή (μόνο διαγράμμιση) επιφάνειας αποκλεισμού μορφής νησίδας πλάτους 1,0μ στο μέσον της επιφάνειας κυκλοφορίας.
• Κατασκευή διαγραμμίσεων στις θέσεις των πεζοδιαβάσεων.
• Κατασκευή βελών κατευθύνσεων και αναγραφών “STOP” σε επιλεγμένες διασταυρώσεις.